ارتباط با مشتری در دوره پَسا کرونا (۲)

">

ارتباط با مشتری در دوره پَسا کرونا (۲)

✍️ در قسمت قبل، درباره ارائه پیشنهاد اختصاصی به مشتریان، بر اساس سوابق خرید آنان، صحبت کردیم. در این قسمت می‌خواهیم بررسی کنیم که چگونه نر‌م‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌توانند امکان دورکاری را در کسب و کار شما ایجاد کنند.

🔹 نرم‌افزارهای CRM، زیرساختی را در اختیار شما قرار می‌دهند که تمامی ارتباط‌ها و تعامل‌های انجام شده با مشتریان‌تان را به صورت یکپارچه در آن ذخیره کنید. از زمانی که شما یک مشتری بالقوه یا سرنخ را شناسایی می‌کنید، می‌توانید پروفایلی برای او تشکیل دهید و پس از تبدیل شدن به مشتری بالفعل، همه خریدها و خدمات ارائه شده به او را با این نرم‌افزار، مدیریت کنید.

🔸 یکی از مزایای مهم نرم‌افزارهای CRM این است که قابلیت یکپارچه‌سازی با کانال‌های ارتباطی مانند پنل پیامک، ایمیل، مرکز تماس تلفنی، فکس و حتی بعضی از شبکه‌های اجتماعی را دارند. به این معنی که برای ارسال پیامک یا ایمیل، نیازی به ورود به پنل‌های مربوطه نیست و از داخل نرم افزار می‌توانید پیام‌های پارامتریک و سفارشی‌شده با نام و اطلاعات مشتریان ارسال کنید.

🔹 مزیت دیگر نرم افزارهای CRM، قابلیت یکپارچه شدن با ابزارهای مرکز تماس (VoIP) است. به این صورت که می‌توانید خطوط تلفن محل کارتان را به سخت‌افزارهای مرکز تماس متصل کنید و با استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن‌ها، در هر نقطه از دنیا تماس‌ها را در بستر اینترنت پاسخ بدهید. در این روزها که شرکت‌ها با محدودیت حضور فیزیکی کارکنان مواجه هستند، این ابزار به خوبی امکان دورکاری را فراهم می‌کند.

ادامه دارد…

🌿 مجید_برقی
💐💐شاد و پیروز و فرانگر باشیم

Please rate this

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه