خرید به یاد ماندنی

">

خرید به یاد ماندنی

https://www.instagram.com/p/CKMbF3ijdSY/?utm_source=ig_web_copy_link
چندین سال قبل ،در یک سفر تجاری ،به اتفاق یکی از همکاران به مرکز خرید رفتیم.قصد داشتم به عنوان هدیه برای همسرم یک پالتو بخرم.در این فکر بودم به کدام قسمت بروم که فروشنده ای به من نزدیک شد و گفت:بفرمایید آقا،می توانم کمکتان کنم؟او بعداز اینکه فهمید چه می خواهم ، به دقت رنگ و جنسی را که همسرم دوست داشت و مشخصات دیگری نظیر سن و اندازه همسرم را یادداشت کرد.انگاه سه نوع لباس را که فکر می کرد برای همسرم مناسب است ،برایم آورد.من بی مقدمه و به شکلی صمیمانه گفتم:”فکر می کنید این برای همسرم مناسب باشد؟”فروشنده فورا عذر خواهی کرد و از من خواست که چند لحظه صبر کنم.رفت و بلافاصله با چهار فروشنده خانم که شبیه به مشخصات همسرم بودند برگشت.من یکی از آنها را که از نظر سایز از همه بیشتر به همسرم شباهت داشت را انتخاب کردم،تا لباس را بپوشد و آن را امتحان کنم ،اما این فروشنده ها حتی یک کلمه گله و شکایت نمی کردند و همگی لبخند می زدند.این به یاد ماندنی ترین و رضایت آمیزترین خریدی بود که تاکنون داشته ام.
هنگامی که رئیسی کار کارکنانش را ارزیابی می کند،نباید فقط به ارقام فروش بنگرد،بلکه باید توانایی کارکنانش را نیز در جلب رضایت مشتری مورد توجه قرار دهد، به گونه ای که مشتریان پرو پا قرص به دست آورد.

Please rate this

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه