شکایات مشتریان، یک گنج واقعی

">

شکایات مشتریان، یک گنج واقعی

شکایات مشتریان، یک گنج واقع

لَندز اِند (تولیدکننده پوشاک) یکی از شرکت‌هایی است که به شکایات مشتریانش به چشم یک گنج واقعی نگاه می‌کند، چون:
۱. از شکایات رسیده درس می‌گیرد و سعی می‌کند محصولات و فرایندهای کاری‌اش را بر اساس شکایات رسیده اصلاح کند
۲. درس‌ها و تجربه‌های خود و اصلاحات انجام شده را را با مشتریانش در میان می‌گذارد تا متوجه شوند که به شکایات آنها اهمیت می‌دهد
۳. سعی می‌کند دلایل اصلی شکایات مشتریان را شناسایی کند؛ برای این کار، از مشتری شاکی تحقیق می‌کند تا بتواند دلیل اصلی نارضایتی او را متوجه شود برای همین . اگر از فروشگاه‌های این شرکت خرید کنید و تصمیم بگیرید لباس خریداری شده را پس بدهید، با سوالات بسیار جزئی درباره دلایل پس دادن مواجه می‌شوید (البته لَندز اِند به طور شفاف به مشتریانش اعلام می‌کند که پوشاک خریداری شده را به هر دلیلی و در هر زمانی پس می‌گیرد و از این بابت ریسکی متوجه مشتریان نیست)

مارکتینگ آز
#فرانگر
#آموزش
#مشاوره
#کسب_و_کار
#بازاریابی_و_فروش
💐💐شاد و پیروز و فرانگر باشیم
Www.franegar.ir
www.instagram.com/franegar.ir

Please rate this

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه