کاشتن بذر تردید

">

کاشتن بذر تردید

  1. 🔳⭕️کاشتن بذر تردید
🔴در تبلیغ‌نویسی پیشرفته روشی بسیار جالب و حرفه‌ای وجود دارد که نامش «کاشتن بذر تردید» در ذهن مخاطب است.
✅در این روش به‌جای گفتن هر نکته منفی درباره رقیبان، با پرسیدن سوالاتی تامل‌برانگیز مخاطب را به فکر وا می‌داریم تا حقایقی برایش برملا شود که از آن اطلاع ندارد. سپس خودش به این نتیجه می‌رسد که کار رقیبان مشکل دارد و باید به خود شما مراجعه کند.
🌀مثال : آموزش کسب ثروت
فرض کنید شما آموزش کسب ثروت می‌دهید و یکی از رقیبان شما جلوی یک اتومبیل گران چند میلیاردی فیلم تهیه می‌کند تا این ذهنیت را القا کند که خودش ثروتمند است. شما می‌توانید در صفحه محصول خود بنویسید: «آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا برخی از مدرس‌های کسب ثروت همیشه جلوی ماشین می‌ایستند و داخل اتومبیل نمی‌نشینند تا آموزش بدهند!؟» شما با همین یک جمله بذر تردید را در ذهن مخاطب می‌کارید و مخاطب به چیزی فکر می‌کند که شاید تا به حال به آن توجه نکرده بود.
#تبلیغات
#تبلیغ_نویسی

🌐کانال ترفند مدیریت

Please rate this

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه