✍️محمدرضا گیاه پرور

کارت ویزیت چاپ و توزیع کرده ،بعد که تماس می گیری؛ یا گوشی را بر نمی دارد. یا بعداز اینکه ۶-۷ زنگ خورد تازه گوشی را بر می دارد و با صدای ناموزون می گوید:

الووو… شما؟ از کجا زنگ میزنی ؟

یعنی اول باید خودت را معرفی کنی .بعدش هم بگویی از کجا تماس می گیری.

خوب؛ پاسخ شما به این فروشنده چه خواهد بود؟آیا برای فروشندگان مهم است که مشتریان احتمالی از کجا تماس می گیرند؟
پاسخ من به این فروشنده کار نابلد و آموزش ندیده این خواهد بود که از خیابان تماس می گیرم.

تازه این اول ماجراست. زمانی که از فروشنده قیمت و مشخصات کالا را می پرسی پاسخ میدهد که ؛تلفنی قیمت نمی دهیم بایستی حضوری به محل فروشگاه ویا دفتر مراجعه کنی.

عجب!! آقای فروشنده

تو که نمی خواهی به تماس تلفنی پاسخ بدهی.

تو که نمی خواهی مشخصات و قیمت کالا را بدهی.

کاسب کار عزیز؛ پس برای چی کارت ویزیت توزیع کردی؟اصلابرای چی کارت ویزیت چاپ کردی؟

بعد همین کاسب کار گرامی غر می زند که بازار خراب است.بازار کساد است.

کاسب کار عزیز ؛ اگر بازار برای تو خوب باشد باید تعجب کرد.

حد برداشتن تلفن برای پاسخگویی:

برای فروشندگان حداکثر ۳ زنگ

برای نگهبانان یک زنگ

باور کنید مشتریان حق انتخاب دارند دیگر منتظر شما نمی مانند که شما هر وقت خواستید . هر جور خواستید به پرسشهای آنها پاسخ دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست