ایراد به قیمت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. سایر مقالات
  4. chevron_right
  5. ایراد به قیمت

ادامه درس های “ایرادات مشتریان‌و تکنیک های غلبه بر ایراد”

ایراد به قیمت

✅قیمت چند است؟
نکته مثبت در مخالفت با قیمت پیشنهادی شما این است که نشان میدهد مشتری راغب است خرید کند.این پرسش که قیمت شما بالاست بهترین نشانه محسوب میشود.در چنین مواقعی نباید کنترل خود را از دست بدهید و برای جوش دادن معامله هر قیمتی را بپذیرید. با اعلام زود هنگام قیمت خود را در موضع ضعف قرار ندهید.
مشتری : قیمت چند است؟

فروشنده: اجازه بدهید چند سوال از شما بپرسم .آن وقت سوالاتی را که از قبل برای شناخت بهتر مشتری آماده کرده اید، بپرسید به این ترتیب می توانید تخمین بزنید که تا چه حدود قیمت موافق است.
هرگاه درک درستی از نیاز، تمایلات و شرایط مشتری پیدا کنید و سپس مطمئن شوید که از ارزش محصول شما آگاهی کامل دارد .هرگز پیش از آن که میزان علاقه مندی خریدار نسبت به محصول تان آگاهی داشته باشید ، قیمت اعلام نکنید.
نقش فروشنده ها فقط این نیست که قیمت اعلام کنند ، بلکه پلی هستند برای انتقال ارزشهای محصول به خریدار، آن هم در جهتی که به انجام معامله ختم شود و نقطه آغاز این تلاش لحظه ای است که مشتری قیمت محصول را میپرسد.
در جواب خریداری که ادعا میکند قیمت شما خیلی بالاست، بگوئید:
لازم است نظر مشتری های قدیمی را بشنوید .
ارائه چنین‌شواهدی موفقیت شما‌را تضمین می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست