معرفی کتاب : پایان بازاریابی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی کتاب
  4. chevron_right
  5. معرفی کتاب : پایان بازاریابی
✅معرفی کتاب :
« پایان بازاریابی» نوشته کارلوس گیل از مدیران ارشد لینکدین است که به تغییردر سبک زندگی، عادت و سلیقه انسانها در عصر جدید پرداخته و نسخه های قدیمی بازاریابی را منسوخ و مرده قلمداد می کند.
گیل اظهار می دارد که اگر برندها امروزه در شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک و اینستاگرام حضور نداشته باشند و الگوریتم آن را به درستی نشناسند و به قول او از هک رشد (Growth Hack) به درستی استفاده نکنند، به زودی از صفحه روزگار حذف خواهند شد.
باید به خاطر داشته باشیم مخاطبان ما در شبکه های اجتماعی:
🔸 بر افراد تمرکز دارند نه محصولات،
🔸چهره ها را زودتر به یاد می‌آورند تا لوگو ها را،
🔸به دنبال تجارب دیگر مشتریان هستند نه خرید آنی از شما.
🔸برند ها لازم است شخصیت انسانی و تعاملی بگیرند نه هویت سازمانی و فروشی.
🟣 شعار اصلی کتاب پیش رو در عصر جدید حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی با رویکرد «فروش کمتر، توجه و ارتباط بیشتر با مخاطبان» است.
📝نام نویسنده: کارلوس گیل
✏️مترجم: دکتر امین اسدالهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست