معرفی یک فروشگاه و فروشنده خوب

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. یادداشت های روزانه معلم فروش
  4. chevron_right
  5. معرفی یک فروشگاه و فروشنده خوب

✍️محمد رضا گیاه پرور

در آبانماه سال ۱۳۹۴ دو تشک خواب از فروشگاهی واقع در بلوار شهید انصاری نبش بلوار نماز شهر رشت خریداری کردم که علاوه بر رضایت از کالا از عملکرد رفتاری فروشنده و صاحب فروشگاه که بعدها از گواهینامه منصوبه در فروشگاه متوجه شدم که دو دوره فروشندگی را طی کرده است،نیز راضی بودم.

چهار سال بعد ، در ششم خرداد ماه ۱۳۹۸ نیز مجددا یک تشک از همان فروشگاه خریداری و بیشتر از یک ماه نیز از تشک استفاده کردم ولی به دلایلی قصد تعویض داشتم.

صبح یک روز جمعه که به اتفاق خانواده در مسیر فروشگاه بودم ، خانواده از من خواست که برای مذاکره پیرامون شرایط تعویض تشک به فروشگاه مذکور مراجعه داشته باشیم که به دلیل اینکه اولا صبح جمعه است . ثانیا از نظر کاسب کاران قدیمی که هنوز دشت نکرده اند، با پیشنهاد خانواده مخالفت کردم ولی نهایتا پیشنهاد خانواده را پذیرفتم .

خوشبختانه صاحب فروشگاه علیرغم اینکه بیش از یکماه از تاریخ خریدمان می گذشت با خوشرویی تمام پذیرفت که تشک را تعویض کند و ما به التفاوتش را نیز برگرداند.
در اینجا لازم می دانم با انتشار این متن همراه با عکس و تصویر جناب آقای میرزاپور از ایشان بعنوان یک فروشنده خوب تقدیر نمایم.

♻️در مباحث مدیریتی مطلبی داریم مبنی بر اینکه ؛ به خوبان پاداش دهید تا بدان تنبیه شوند.

بیاییم از این به بعد فروشگاه و فروشندگان خوب را به جامعه معرفی کنیم تا فروشگاه و فروشندگان بد رفتار تنبیه شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست