درباره : محمدرضا گیاه پرور
- نقش : مدیر ، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش
- وبسایت : http://franegar.ir/
- تجربه : 36 سال
- متخصص در : آموزش و مشاوره بازاریابی و فروش
سوابق کاری و تجربی
- مدیر اسبق مجتمع دخانیات گیلان با ۱۷۲۲ نفر پرسنل
- کارشناس ارشد و متخصص مالی و اقتصادی در یک شرکت دولتی
- کارشناس و محقق امور صادرات در یک سازمان دولتی
- مدیر کارخانجات صنایع نخ و فرش پنگوئن با ۵۳۰ نفر پرسنل
- مدیریت یک شرکت بازرگانی و توزیعی
- مشاور صنعتی و بازرگانی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مدت ۴ سال
- مشاور بازاریابی و فروش در شرکتها ومؤسسات تولیدی و خدماتی
- صنایع غذایی الیزه
- شرکت مهراس گیل پاک (گوشتین)
- نمایندگی سایپا
- شرکت گهرآریا خزر
- فروشگاههای زنجیره ای سناتور و برادران احمدی
- لبنیات خاتون گیلان(سارا)
- شرکت گوهرآب هرکیان(آب معدنی گراندسو)
- سرزمین قارچ دلجانی
- شرکت سفیدرود اشرفیه
- ایجاد و راه اندازی سامانه املاک و مسکن با همکاری ۳۱۳مشاور املاک
Melkka.ir
- همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران در تامین مالی خُرد برای خرید از فروشگاه های تحت پوشش به عنوان پذیرنده( مجموعه یک در یک)
Yekdaryek.ir
سوابق علمی و آموزشی
- نگارش بیش از ۲۲۰ عنوان مقاله در مباحث اقتصادی ، اجتماعی ، بازاریابی و فروش در مطبوعات گیلان
- کسب چهار بار رتبه اول و دوم مقالات برتر در بخش اقتصادی در ۴ جشنواره مطبوعات گیلان
- گذراندن ۳۱ دوره آموزشی مدیریت پیشرفته و …. جمعاً بمدت ۵۶۶ ساعت آموزشی
- مدرس و مشاور بازاریابی و فروش
- مولف کتاب داستان های فروش و فروشندگی
- سخنران همایش ها و کنفرانس ها با موضوعات بازاریابی و فروش
دوره های آموزشی
- مديريت پيشرفته ويژه مديران كارخانجات (سال 1365 به مدت72 ساعت)
- مديريت عمومي(سال 1366 به مدت 45ساعت)
- مديريت اجرايي ( سال 1367 به مدت 63ساعت )
- گمرك و ترخيص كالا ( سال 1369 به مدت 48ساعت )
- مديريت عمومي ( سال 1373 به مدت 30ساعت )
- كارگاه آموزشي فروشندگي حرفه ای ( سال 1380 به مدت 16ساعت )
- پايش و اندازه گيری رضايت مشتری ( سال 1381 به مدت 24ساعت )
- مديريت فروش ( سال 1381 به صورت مکاتبه ای 3ماهه )
- بازاريابي و تبليغات ( سال 1381 به صورت مکاتبه ای 3ماهه )
- مديريت فروش و بازاريابي ( سال 1382 به مدت 24ساعت )
- آشنايي با كانالهاي توزيع در جهان و تحقيقات بازاريابي ( سال 1382 به صورت مکاتبه ای 3 ماهه )
- بازاريابي و مديريت بازار ( سال 1383 به مدت 24 ساعت )
- همايش عارضه يابي ( سال 1386 به مدت 8ساعت )
- دومين كنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي ( سال 1386 به مدت 8ساعت )
- همايش حل خلاقانه مسئله ( سال 1386 به مدت 16ساعت )
- تكنيك هاي خلاقيت ( سال 1387 به مدت 6ساعت )
- خلق دانش و خلاقيت و نوآوری ( سال 1387 به مدت 6ساعت )
- فرايند خلاقيت و نوآوری ( سال 1387 به مدت 6ساعت )
- مديريت كيفيت جامع EFQM ( سال 1387 به مدت 12ساعت )
- دانش خلاقيت شناسي TRIZ ( سال 1387 به مدت6ساعت )
- فروش، فنون مذاکره و مدیریت ارتباط با مشتری ( سال 1387 به مدت 16ساعت )
- همايش بين المللي مديريت تغيير ، مهارتهاي ارتباطي و رهبري انگيزشي در سازمانها ( سال 1387 به مدت 16ساعت )
- همايش بين المللي فروش ، فنون مذاكره و مديريت ارتباط با مشتری ( سال 1387 به مدت 16ساعت )
- مديريت از نگاه پيامبر (ص) ( سال 1387 به مدت 8ساعت )
- كنفرانس بين المللي مديريت استراتژيك ( سال 1387 به مدت 16 ساعت )
- همايش ملي نظام پيشنهادات ( سال1387 به مدت16 ساعت )
- مديريت بازاريابي و فروش ( سال 1387 به مدت 8ساعت )
- سمينار مديريت سرمايه هاي انساني ( سال 1387 به مدت8ساعت )
- سومين كنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي ( سال 1387 به مدت 16ساعت )
- مديريت ارتباط فراگير و فروش مدرن ( سال 1388 به مدت 16ساعت )
- مجمع جهاني مديريت ( سال 1388 به مدت 16 ساعت )
- پنجمين كنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي ( سال 1390 به مدت 16ساعت )
- سمينار تخصصي مديريت برند و برند سازی ( سال 1390 به مدت 8 ساعت )
سوابق مطالعاتی و پژوهشی
- اندازه گيري رضايت مشتريان سيگارت كاسپين «لايت» در بازار استان گيلان ( فروردين1383 )
- بررسي سهم بازار سيگارها در سطح خرده فروشان و مصرف كنندگان شهر رشت ( دي 1383 )
- جايابي سيگار تير «لايت» در كشور با تأكيد خاص به بازار استان گيلان ( مهر 1382)
- طراحي راهبردهاي بازاريابي بمنظور دستيابي بفروش مطلوب ( بهمن 1381 )
- صداي مشتري ناراضي را بشنويد ( آبان 1381 )
- بررسي تأثير واردات قانوني سيگار بر مصرف داخلي ( تير 1381 )
- نگاهي اجمالي به بازار مصرف سيگارت در كشور هاي آسياي مركزي و قفقاز ( فروردين 1381 )
- آشنايي با سازمان جهاني تجارت ، دخانيات ، تهديدها و فرصتها ( اسفند 1380 )
- انگيزه هاي قاچاق سيگار و راهكارهاي مبارزه با آن ( دي 1380 )
- دخانيات چالشها و فرصت هاي پيش رو ( آذر 1380 )
- ارزيابي نظرات مصرف كنندگان و عاملين فروش سيگارت «مارليك» در استان گيلان ( خرداد 1379 )
- فروش منطقه اي سيگارتهاي فروردين و مهر در استان گيلان ( خرداد 1379 )
- بررسي ويژگيهاي كيفي ماكاروني «زاهد گرگان» ( پاييز 1377 )
- بررسي چگونگي رفتار مصرف كنندگان سيگار (تير) نوع Eو N ( آذر 1367 )
- ارزيابي نظرات مصرف كنندگان سيگارت 57 ( بهمن 1375 )
- ارزيابي نظرات مصرف كنندگان سيگار فروردين ( مهر 1375)
- طراحي ساخت سيگار براي صادرات با تأكيد بر كشور جمهوري آذربايجان ( شهريور 1374)