محمدرضا گیاه پرور

درباره : محمدرضا گیاه پرور

 

  • نقش : مدیر ، مدرس و مشاور بازاریابی و فروش
  • وبسایت : http://franegar.ir/
  • تجربه : 36 سال
  • متخصص در : آموزش و مشاوره بازاریابی و فروش

سوابق کاری و تجربی


  • مدیر  اسبق مجتمع دخانیات گیلان  با ۱۷۲۲ نفر پرسنل
  • کارشناس ارشد و متخصص مالی و اقتصادی در یک شرکت دولتی
  • کارشناس و محقق امور صادرات در یک سازمان دولتی
  • مدیر کارخانجات صنایع نخ و فرش پنگوئن  با ۵۳۰ نفر پرسنل
  • مدیریت یک شرکت بازرگانی و توزیعی
  • مشاور صنعتی و بازرگانی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مدت ۴ سال
  • مشاور بازاریابی و فروش در شرکتها ومؤسسات تولیدی و خدماتی
    1.  صنایع غذایی الیزه
    2. شرکت مهراس گیل پاک (گوشتین)
    3. نمایندگی سایپا
    4. شرکت گهرآریا خزر
    5. فروشگاههای زنجیره ای سناتور و برادران احمدی
    6. لبنیات خاتون گیلان(سارا)
    7. شرکت گوهرآب هرکیان(آب معدنی گراندسو)
    8. سرزمین قارچ دلجانی
    9. شرکت سفیدرود اشرفیه

 

  • ایجاد و راه اندازی سامانه املاک و مسکن با همکاری ۳۱۳مشاور املاک

Melkka.ir

  • همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران در تامین مالی خُرد برای خرید از فروشگاه های تحت پوشش به عنوان پذیرنده( مجموعه یک در یک)

Yekdaryek.ir

سوابق علمی و آموزشی


  • نگارش بیش از ۲۲۰ عنوان مقاله در مباحث اقتصادی ، اجتماعی ، بازاریابی و فروش در مطبوعات گیلان
  • کسب چهار بار رتبه اول و دوم مقالات برتر در بخش اقتصادی در ۴ جشنواره مطبوعات گیلان

کسب چهار بار رتبه اول و دوم مقالات برتر در بخش اقتصادی در 4 جشنواره مطبوعات گیلان

  • گذراندن ۳۱ دوره آموزشی مدیریت پیشرفته و …. جمعاً بمدت   ۵۶۶ ساعت آموزشی
  • مدرس و مشاور بازاریابی و فروش
  • مولف کتاب داستان های فروش و فروشندگی
  • سخنران همایش ها و کنفرانس ها با موضوعات بازاریابی و فروش

دوره های آموزشی

  • مديريت پيشرفته ويژه مديران كارخانجات (سال 1365 به مدت72 ساعت)
  • مديريت عمومي(سال 1366 به مدت 45ساعت)
  • مديريت اجرايي ( سال 1367 به مدت 63ساعت )
  • گمرك و ترخيص كالا ( سال 1369 به مدت 48ساعت )
  • مديريت عمومي ( سال 1373 به مدت 30ساعت )
  • كارگاه آموزشي فروشندگي حرفه ای ( سال 1380 به مدت 16ساعت )
  • پايش و اندازه گيری رضايت مشتری ( سال 1381 به مدت 24ساعت )
  • مديريت فروش ( سال 1381 به صورت مکاتبه ای 3ماهه )
  • بازاريابي و تبليغات ( سال 1381 به صورت مکاتبه ای 3ماهه )
  • مديريت فروش و بازاريابي ( سال 1382 به مدت 24ساعت )
  • آشنايي با كانالهاي توزيع در جهان و تحقيقات بازاريابي ( سال 1382 به صورت مکاتبه ای 3 ماهه )
  • بازاريابي و مديريت بازار ( سال 1383 به مدت 24 ساعت )
  • همايش عارضه يابي ( سال 1386 به مدت 8ساعت )
  • دومين كنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي  ( سال 1386 به مدت 8ساعت )
  • همايش حل خلاقانه مسئله ( سال 1386 به مدت 16ساعت )
  • تكنيك هاي خلاقيت ( سال 1387 به مدت 6ساعت )
  • خلق دانش و خلاقيت و نوآوری ( سال 1387 به مدت 6ساعت )
  • فرايند خلاقيت و نوآوری ( سال 1387 به مدت 6ساعت )
  • مديريت كيفيت جامع EFQM ( سال 1387 به مدت 12ساعت )
  • دانش خلاقيت شناسي TRIZ ( سال 1387 به مدت6ساعت )
  • فروش، فنون مذاکره و مدیریت ارتباط با مشتری ( سال 1387 به مدت 16ساعت )
  • همايش بين المللي مديريت تغيير ، مهارتهاي ارتباطي و رهبري انگيزشي در سازمانها ( سال 1387 به مدت 16ساعت )
  • همايش بين المللي فروش ، فنون مذاكره و مديريت ارتباط با مشتری ( سال 1387 به مدت 16ساعت )
  • مديريت از نگاه پيامبر (ص) ( سال 1387 به مدت 8ساعت )
  • كنفرانس بين المللي مديريت استراتژيك ( سال 1387 به مدت 16 ساعت )
  • همايش ملي نظام پيشنهادات ( سال1387 به مدت16 ساعت )
  • مديريت بازاريابي و فروش ( سال 1387 به مدت 8ساعت )
  • سمينار مديريت سرمايه هاي انساني ( سال 1387 به مدت8ساعت )
  • سومين كنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي ( سال 1387 به مدت 16ساعت )
  • مديريت ارتباط فراگير و فروش مدرن ( سال 1388 به مدت 16ساعت )
  • مجمع جهاني مديريت ( سال 1388 به مدت 16 ساعت )
  • پنجمين كنفرانس بين المللي مديريت بازاريابي ( سال 1390 به مدت 16ساعت )
  • سمينار تخصصي مديريت برند و برند سازی ( سال 1390 به مدت 8 ساعت )

سوابق مطالعاتی و پژوهشی

  • اندازه گيري رضايت مشتريان سيگارت كاسپين «لايت» در بازار استان گيلان ( فروردين1383 )
  • بررسي سهم بازار سيگارها در سطح خرده فروشان و مصرف كنندگان شهر رشت ( دي 1383 )
  •  جايابي سيگار تير «لايت» در كشور با تأكيد خاص به بازار استان گيلان ( مهر 1382)
  • طراحي راهبردهاي بازاريابي بمنظور دستيابي بفروش مطلوب ( بهمن 1381 )
  • صداي مشتري ناراضي را بشنويد ( آبان 1381 )
  • بررسي تأثير واردات قانوني سيگار بر مصرف داخلي ( تير 1381 )
  • نگاهي اجمالي به بازار مصرف سيگارت در كشور هاي آسياي مركزي و قفقاز  (  فروردين 1381 )
  • آشنايي با سازمان جهاني تجارت ، دخانيات ، تهديدها و فرصتها ( اسفند 1380 )
  • انگيزه هاي قاچاق سيگار و راهكارهاي مبارزه با آن ( دي 1380 )
  • دخانيات چالشها و فرصت هاي پيش رو ( آذر 1380 )
  • ارزيابي نظرات مصرف كنندگان و عاملين فروش سيگارت «مارليك» در استان گيلان  ( خرداد 1379 )
  • فروش منطقه اي سيگارتهاي فروردين و مهر در استان گيلان ( خرداد 1379 )
  • بررسي ويژگيهاي كيفي ماكاروني «زاهد گرگان»  ( پاييز 1377 )
  • بررسي چگونگي رفتار مصرف كنندگان سيگار (تير) نوع  Eو N (  آذر 1367 )
  • ارزيابي نظرات مصرف كنندگان سيگارت 57 ( بهمن 1375 )
  • ارزيابي نظرات مصرف كنندگان سيگار فروردين ( مهر 1375)
  • طراحي ساخت سيگار براي صادرات با تأكيد بر كشور جمهوري آذربايجان ( شهريور 1374)

 

             

لیست مقالات مندرج در مطبوعات

گالری تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست