قوانین و مقررات سایت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. قوانین و مقررات سایت

قوانین وب سایت فرانگر

همانطور که می دانید در این وب سایت قصد داریم  به توانمندسازی شهروندان به وسیله آموزش ، پژوهش و مشاوره بپردازیم و در این راستا تلاش بسیاری خواهیم کرد و باور داریم که با این آموزه ها می توانید به هر آنچه که در ذهن تان دارید دست پیدا کنید.

شما با استفاده از این وب سایت آموزشی ، موافقت خود را با قوانین این وب سایت به طور ضمنی بیان می‌کنید:

  • این وب سایت کاملاً در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند و رعایت کلیه قوانین در این سایت الزامی است. این قوانین دربرگیرنده فهرست مصادیق محتوای مجرمانه می‌باشد.
  • استفاده از آکادمی برای تمامی افراد در تمامی سنین مجاز است.
  • شما مسئول تمام کارهایی هستید که با نام کاربری تان انجام می‌شود؛ بنابراین با عضویت در آکادمی به طور ضمنی می‌پذیرید که از حساب کاربری و کلمه‌ی عبور خود محافظت کنید. آکادمی نیز اقدام‌های معقول و معمول را برای حفاظت از اطلاعات حساب کاربری شما انجام می‌دهد. با عضویت و استفاده از وب سایت آموزشی آکادمی  مسؤولیت تمام کامنت‌ها،‌‍ پست‌ها، و رأی‌های خود را بر عهده می‌گیرید.
  • باید بگوییم که نظرات سازنده و مثبت شما بسیار انرژی دهنده است. حتی یک تشکر ساده، قوت قلب تیم آموزشی ما برای تلاش بیشتر خواهد بود. لطفاً نظر یا سوال تان مرتبط با مطلبی باشد که زیر آن نظر می­گذارید. زیرا نظرات نامرتبط حذف خواهند شد.
  • لطفاً اطلاعات خصوصی و یا مواردی همچون شماره تماس، اطلاعات شخصی و شماره پیگیری خرید خود را در بخش نظرات مورد نمایش قرار ندهید.

 

فهرست