معرفی فرانگر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی فرانگر

پیشگفتار

در ابتدای امر باید بگوییم هدف ما بالا بردن قدرت فروش است. به گفته دکتر اسماعیل ملک اخلاق از اساتید برجسته در حوزه بازاریابی و مدیریت استراتژیک “ما باید بر روی دو استراتژی کار کنیم . یکی بالابردن قدرت تولید است و دیگری بالا بردن قدرت فروش می باشد.” البته این حقیقت را باید در نظر داشت که اگر قدرت فروش داشته باشیم می توانیم قدرت تولید را نیز ایجاد کنیم. بنابراین اگر ما قدرت تولید خوبی نداریم دلیلش این است که هنوز در فروش توانایی لازم را نداریم.

حتی اگر تمام شهروندان کارآفرین شوند ، در صورتی که قدرت فروش نداشته باشند کاری از دست کسی بر نخواهد آمد. امروزه با پیشرفت فناوری و صنعت قدرت تولید نیز بالا رفته و باید تمرکز اصلی ما بر روی فروش ، مهارت های ارتباطی ، هدف گذاری و از این دست موارد باشد.

مرکز فرانگر تا کنون با ارائه بیش از ۷۶۵۹ نفر ساعت آموزش در حوزه بازاریابی و فروش تلاش نموده تا به این هدف دست یابد.

چشم انداز موسسه فرانگر

برای اینکه اقتصادی پویا داشته باشیم و بهتر زندگی کنیم هر ایرانی باید یک بازاریاب و فروشنده باشد نه صرفا خریدار.

ارزش ها

توانمندسازی شهروندان به وسیله آموزش ، پژوهش ،مشاوره و تبلیغات

بالا بردن قدرت فروش

شهروند ثروتمند = شهر ثروتمند

افزایش سهم بازار از طریق آموزش مهارت های ارتباطی ، مهارت فروش ، هدف گذاری و…

زمینه فعالیت 

زمینه فعالیت ما:
آموزش بازاریابی و فروش

برگزاری همایش ها و سمینارهای بازاریابی و فروش

پژوهش عارضه یابی

مستندسازی فرآیندها

ارائه خدمات مشاوره بازاریابی و فروش شرکت ها متناسب با سطوح فعالیت تولیدی،تجاری یا خدماتی و سطح گستردگی عملیات در بازار کسب و کار نیازمند خدمات مشاوره و بازاریابی فروش با مدت زمان متفاوتی می باشند

سطح اول: مشاوره ساعتی (حضوری)

در این روش مشاور فقط نقش یک راهنما را داشته و در حد ساعات محدود فرصت ارائه و راهنمایی را دارد .

سطح دوم : مشاوره پروژه ای

در این شیوه مشاور در ساعات مشخصی از ماه در دفتر شرکت متقاضی ، جلسات مشاوره را برگزار و به بررسی راهکارهای افزایش فروش و برنامه ریزی و نظارت و کنترل برنامه ها به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر می پردازد.

فهرست