اصول دیزاین خدمات 1-100

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی کتاب
  4. chevron_right
  5. اصول دیزاین خدمات 1-100

اصول دیزاین خدمات 1-100 اصول و قواعدی که در این کتاب آمده است، نگارنده طی سال‌ها و از منابع گوناگون تهیه و گردآوری کرده است. برخی از اصول نتیجه تجربه‌های عملی در حوزه دیزاین خدمات هستند و برخی هم نتیجه تجربه‌های عینی حاصل از تعامل با خدمات مختلف در مقام یک کاربر. همچنین بسیاری از این اصول و قواعد از بررسی مطالعات علمی در حوزه‌های روانشناسی، اقتصاد رفتاری و نظایر آن‌ها استخراج شده‌اند و هدف از آنها بهینه‌سازی و لذت‌بخش‌کردن تجربه‌های کاربران در فرایندهای خدماتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست