اصول دیزاین خدمات 1-100
- خانه
- chevron_right
- معرفی کتاب
- chevron_right
- اصول دیزاین خدمات 1-100
اصول دیزاین خدمات 1-100 اصول و قواعدی که در این کتاب آمده است، نگارنده طی سالها و از منابع گوناگون تهیه و گردآوری کرده است. برخی از اصول نتیجه تجربههای عملی در حوزه دیزاین خدمات هستند و برخی هم نتیجه تجربههای عینی حاصل از تعامل با خدمات مختلف در مقام یک کاربر. همچنین بسیاری از این اصول و قواعد از بررسی مطالعات علمی در حوزههای روانشناسی، اقتصاد رفتاری و نظایر آنها استخراج شدهاند و هدف از آنها بهینهسازی و لذتبخشکردن تجربههای کاربران در فرایندهای خدماتی است.
نوشتههای تازه
بایگانیها
- آوریل 2024
- مارس 2024
- فوریه 2024
- دسامبر 2023
- نوامبر 2023
- اکتبر 2023
- سپتامبر 2023
- جولای 2023
- ژوئن 2023
- می 2023
- آوریل 2023
- مارس 2023
- فوریه 2023
- ژانویه 2023
- دسامبر 2022
- نوامبر 2022
- اکتبر 2022
- فوریه 2022
- ژانویه 2022
- سپتامبر 2021
- آگوست 2021
- ژوئن 2021
- می 2021
- مارس 2021
- فوریه 2021
- ژانویه 2021
- دسامبر 2020
- نوامبر 2020
- اکتبر 2020
- سپتامبر 2020
- آگوست 2020
- ژوئن 2020
- آوریل 2020
- مارس 2020
- سپتامبر 2016