اندازه بازار خرده فروشی در سال 1399

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. یادداشت های روزانه معلم فروش
  4. chevron_right
  5. اندازه بازار خرده فروشی در سال 1399

 

بازار خرده فروشی در ایران به دو دسته کالاهای بادوام و کالاهای مصرفی تقسیم می شود.

کل هزینه خانوار 1385هزار میلیارد تومان

سهم اندازه بازار FMCG 485 هزار میلیارد تومان است که شامل: بازار خوراکی 388هزار میلیارد تومان بازار بهداشتی و شوینده 97 هزار میلیارد تومان

سهم خرده فروشی آنلاین از کل بازار خرده فروشی در کشور را می توان بین 3.6 تا 4.5 درصد درنظر گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست