بازاریابی محتوایی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی کتاب
  4. chevron_right
  5. بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی، کسب مشتریان بیشتر با بازاریابی کمتر نویسنده این کتاب، جوپولیتسی، پدر بازاریابی محتوا است. درواقع او اولین کسی است که اصطلاح بازاریابی محتوا را معرفی کرده است و در این کتاب مباحث مربوط به بازاریابی محتوا را به‌خوبی بررسی و بیان کرده است. طبق تعریف جوپولیستی، بازاریابی محتوا، انتشار اطلاعات مفید و در ارتباط با حوزه کسب‌وکار برای مخاطبان است و هدف از این کار، ترغیب مخاطب به انجام یک رفتار خاص و یا تغییر رفتار است.   این کتاب که ترجمه آن توسط انتشارات آرنا و به ترجمه سجاد خزایی و مریم نجفی در بازار موجود است و می‌توانید از marketingshop نیز تهیه کنید.

فهرست