بازاریابی گردشگری
- خانه
- chevron_right
- معرفی کتاب
- chevron_right
- بازاریابی گردشگری
نویسنده: سایمون هادسن
مترجم : فرزاد مقدم
کتاب مرجع بازاریابی گردشگری که کتاب آموزشی دانشگاه آکسفورد برای رشته گردشگری و بازاریابی گردشگری است، پوشش عمیق و جامعی از قوانین کلیدی بازاریابی گردشگری و مهمان نوازی ارائه میدهد.
بازاریابی گردشگری: بازاری است که تقاضای مشتری را دریک گستره وسیع برای مسافرت و مهمانپذیری در بر دارد. ـ تجزیه و تحلیل رفتار مصرفکننده: مطالعه این که چرا و چگونه مردم محصولات ما را میخرند و برای خرید چگونه تصمیم میگیرند. ـ برنامه بازاریابی: یک طرح کوتاه مدت که نشان میدهد چگونه یک شرکت برای رسیدن به اهدافش از آمیخته بازاریابی خود استفاده میکند. ـ محصولات صنعت گردشگری: گروهی از اجزا و عناصری که برای رفع نیازهاو خواستهها در یک «بسته» جمع شده اند. بیش از ۷۰ مطالعه موردی و الگوی جهانی طریقه عملکرد این مفاهیم را ریز به ریز تصویرسازی میکنند و مجموعه وسیع محصولات قابل ارائه گردشگری و مهماننوازی را نشان میدهند. همچنین خوانندگان این کتاب با مشکلات معاصر بازاریابی گردشگری آشنا میشوید
نوشتههای تازه
بایگانیها
- آوریل 2024
- مارس 2024
- فوریه 2024
- دسامبر 2023
- نوامبر 2023
- اکتبر 2023
- سپتامبر 2023
- جولای 2023
- ژوئن 2023
- می 2023
- آوریل 2023
- مارس 2023
- فوریه 2023
- ژانویه 2023
- دسامبر 2022
- نوامبر 2022
- اکتبر 2022
- فوریه 2022
- ژانویه 2022
- سپتامبر 2021
- آگوست 2021
- ژوئن 2021
- می 2021
- مارس 2021
- فوریه 2021
- ژانویه 2021
- دسامبر 2020
- نوامبر 2020
- اکتبر 2020
- سپتامبر 2020
- آگوست 2020
- ژوئن 2020
- آوریل 2020
- مارس 2020
- سپتامبر 2016