بازاریابی گردشگری

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی کتاب
  4. chevron_right
  5. بازاریابی گردشگری

نویسنده: سایمون هادسن

مترجم : فرزاد مقدم

کتاب مرجع بازاریابی گردشگری که کتاب آموزشی دانشگاه آکسفورد برای رشته گردشگری و بازاریابی گردشگری است، پوشش عمیق و جامعی از قوانین کلیدی بازاریابی گردشگری و مهمان نوازی ارائه میدهد.

بازاریابی گردشگری: بازاری است که تقاضای مشتری را دریک گستره وسیع برای مسافرت و مهمانپذیری در بر دارد. ـ تجزیه و تحلیل رفتار مصرف‌کننده: مطالعه این که چرا و چگونه مردم محصولات ما را میخرند و برای خرید چگونه تصمیم میگیرند. ـ برنامه بازاریابی: یک طرح کوتاه مدت که نشان میدهد چگونه یک شرکت برای رسیدن به اهدافش از آمیخته بازاریابی خود استفاده میکند. ـ محصولات صنعت گردشگری: گروهی از اجزا و عناصری که برای رفع نیازهاو خواسته‌ها در یک «بسته» جمع شده اند. بیش از ۷۰ مطالعه موردی و الگوی جهانی طریقه عملکرد این مفاهیم را ریز به ریز تصویرسازی میکنند و مجموعه وسیع محصولات قابل ارائه گردشگری و مهمان‌نوازی را نشان میدهند. همچنین خوانندگان این کتاب با مشکلات معاصر بازاریابی گردشگری آشنا میشوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست