بازاریابی یا بیزاریابی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. یادداشت های روزانه معلم فروش
  4. chevron_right
  5. بازاریابی یا بیزاریابی

 

#محمد_رضا_گیاه_پرور

در یکی از شهرهای استان گیلان برای خرید تعدادی لباس مردانه و زنانه به دو بازار پوشاک‌ مراجعه کردیم. در بازار اول قیمتها خیلی بالا بود . در بازار دوم در یکی از فروشگاه ها هر پیراهن مردانه تقریبا صد هزار تومان ارزان‌تر از پیراهن هایی بود که ما از بازار اول خریده بودیم . صاحب این فروشگاه از اهالی کردستان بود. مغازه بسیار بزرگ بود . آن طوری که فروشنده می‌گفت سرمایه گذاری چند میلیاردی صورت گرفته بود ولی بیشتر فضای فروشگاه تقریبا خالی بود. از فروشنده کارت ویزیت خواستیم که اگر دفعه دیگر مراجعه کردیم باز هم از ایشان خرید کنیم. گفتند ؛کارت ویزیت نداریم

پیج نداریم

فروش اینترنتی نداریم

مشتری های حضوری هم که کالا را دیدند اگر با شماره فروشگاه تماس بگیرند و بخواهند با پست کالایی را برایشان ارسال کنیم چون مراجعه به پست وقت گیر است انجام نمی‌دهیم.

ما مشتری های خودمان را داریم….

 

واقعا نمی دانم به این نوع فروشندگی چه باید گفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست