بازگرداندن مشتریان سابق
- خانه
- chevron_right
- سایر مقالات
- chevron_right
- بازگرداندن مشتریان سابق
جیم بلیت در کتاب خود به نام «100 ایده بزرگ بازاریابی» مینویسد:
خیلی از بازاریابها فکر میکنند مشتری که از دست رفت، برای همیشه از دست رفته و نمیتوان او را برگرداند. اما برگرداندن مشتریان از دست رفته، محال نیست
مشتری از دست رفته، از برخی محصولات، رفتارها و غیره ما خوشش میآمده که از ما خرید کرده است. حتی اگر از هیچ چیز ما هم خوشش نیاید، حداقل، برند و محصولات ما را میشناسد و ما هم او را میشناسیم. پس چرا سعی نکنیم مشتریان ناراضی را دوباره برگردانیم؟
مارکتینگ آز
نوشتههای تازه
بایگانیها
- آوریل 2024
- مارس 2024
- فوریه 2024
- دسامبر 2023
- نوامبر 2023
- اکتبر 2023
- سپتامبر 2023
- جولای 2023
- ژوئن 2023
- می 2023
- آوریل 2023
- مارس 2023
- فوریه 2023
- ژانویه 2023
- دسامبر 2022
- نوامبر 2022
- اکتبر 2022
- فوریه 2022
- ژانویه 2022
- سپتامبر 2021
- آگوست 2021
- ژوئن 2021
- می 2021
- مارس 2021
- فوریه 2021
- ژانویه 2021
- دسامبر 2020
- نوامبر 2020
- اکتبر 2020
- سپتامبر 2020
- آگوست 2020
- ژوئن 2020
- آوریل 2020
- مارس 2020
- سپتامبر 2016