بازگرداندن مشتریان سابق 

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. سایر مقالات
  4. chevron_right
  5. بازگرداندن مشتریان سابق 

 

جیم بلیت در کتاب خود به نام «100 ایده بزرگ بازاریابی» می‌نویسد:

خیلی از بازاریاب‌ها فکر می‌کنند مشتری که از دست رفت، برای همیشه از دست رفته و نمی‌توان او را برگرداند. اما برگرداندن مشتریان از دست رفته، محال نیست

مشتری از دست رفته، از برخی محصولات، رفتارها و غیره ما خوشش می‌آمده که از ما خرید کرده است. حتی اگر از هیچ چیز ما هم خوشش نیاید، حداقل، برند و محصولات ما را می‌شناسد و ما هم او را می‌شناسیم. پس چرا سعی نکنیم مشتریان ناراضی را دوباره برگردانیم؟

 

مارکتینگ آز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست