تبلیغات پنهان در بازاریابی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی کتاب
  4. chevron_right
  5.  تبلیغات پنهان در بازاریابی

معرفی کتاب

تبلیغات پنهان در بازاریابی

نویسنده: وجيهه طالبي-علي سليماني بشلي

در توضیح این کتاب آمده است: تبليغات پنهان، يا تبليغات درون فيلمي نوعي از فرايندهاي تبليغاتي هستند که در آن تبليغات مربوط به برندها در متن رسانه هاي مختلف نظير تلويزيون، سينما، بازيهاي رايانه اي، روزنامه ها و مجلات گنجانده مي شوند. در برخي موارد از شعر، موسيقي، کتاب، و عکس نيز در تبليغات پنهان استفاده شده است. فقط افراد کاملا ناآگاه معتقدند که هيچ تأثيري از تبليغات تلويزيوني نمي پذيرند. کل رسانه ي تلويزيون مبتني بر تبليغات است. ابرشرکتهاي چند ده ميليارد دلاري که شبکه هاي تلويزيوني را اداره مي کنند؛ مانند سوني و والت ديزني نمي توانستند بدون تلويزيون، به اندازه ي فعلي بزرگ شوند. آگهي هاي تجاري …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست