تحقیقات بازاریابی در یک هفته

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی کتاب
  4. chevron_right
  5. تحقیقات بازاریابی در یک هفته

معرفی کتاب

تحقیقات بازاریابی در یک هفته

نویسنده: پالی برد

مترجم: پرویز درگی-محمد حسن امامی

در توضیح این کتاب آمده است: تحقيقات بازاريابي در يك هفته؛ راهنماي گام‌به‌گام براي مديران”، كتابي است بسيار ساده و كاربردي. با مطالعه‌ي اين كتاب كوچك اما پرمحتوا كه براي هفت روز هفته تنظيم شده، مديران به درك بسيار خوبي از تحقيقات دست مي‌يابند. اين كتاب با آگاهي‌بخشي قدم‌به‌قدم به مديران، از بيان ضرورت تحقيقات بازاريابي شروع مي‌شود و سپس مراحل مختلف آن از برنامه‌ريزي گرفته تا انواع تحقيقات، شيوه‌هاي عمل و نحوه‌ي انجام، چگونگي تجزيه‌وتحليل نتايج و استفاده از نتايج تحقيقات را مي‌آموزاند. مدير، پژوهشگر نيست مدير، پژوهشگر يا محقق نيست. وظايف اين دو – مدير و پژوهشگر‌‌-كاملاً مشخص و تفكيك‌شده است. ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست