تکنیک های وفادار سازی

#محمد_رضا_گیاه_پرور

 

👈یکی از تکنیک‌هایی که میتواند مشتری وفادار بسازد این است که مشتریهای طلایی خودمان را بشناسیم و در شرایط مختلف به آنها یک حال ویژه بدهیم

🔸مثلا وقتی قیمت افزایش پیدا می‌کند به آنها پیام بدهیم که یک عدد یا یک کارتن ، بسته به نوع کالا یا خدمت خودمان با قیمت قبل بهت میدم که فشار کمتری بهت بیاد
اینجوری ما مقطعی مثلاً بیست درصد سود کمتر کردیم ولی در دراز مدت وخرید های بعدی چند برابر همین سود را از آن خواهیم داشت.

من تجربه زیبایی از این کار در مقاطع مختلف در مجموعه خودم داشتم که ان شاءالله یک روزی با جزئیات برایتان تعریف خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست