جعبه‌ابزار بازاریابی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی کتاب
  4. chevron_right
  5. جعبه‌ابزار بازاریابی

معرفی کتاب

جعبه‌ابزار بازاریابی – ۱۰ استراتژی اصلی برای موفقیت در بازاریابی . . در دنیای رقابتی و مشتری‌گرای امروز، بازاریابی شغل همه‌ی افراد است. کتاب جعبه‌ابزار بازاریابی، کتابی درباره‌ی بازاریابی است و مفاهیم اصلی بازاریابی و نیز موضوع‌های چالشی معاصر، همچون بازاریابی آنلاین و بازاریابی جهانی را پوشش می‌دهد در این کتاب با سرفصل‌هایی مانند: – استراتژی بازاریابی –

چگونه بازاریابی با استراتژی کسب‌وکار سازگار می شود؟ – تدوین برنامه‌ی بازاریابی – تجزیه و تحلیل رقبا – ساخت نام و نشان تجاری – توسعه محصولات و خدمات جدید – بازاریابی در آن سوی مرزها و… آشنا می‌شوید. کتاب حاضر، کتاب آموزشی معتبرترین دانشگاه بازرگانی جهان، هاروارد، است و از جمله مزایای آن، بیان مطالب به شیوهای کاربردی و آسان است؛ به نحوی که آن را از سایر کتاب‌های منتشرشده در این حوزه جدا می‌کند. . .

نویسندگان: پاتریک بارویز و ریچارد لیوک

مترجمان: دکتر کامبیز حیدرزاده و امین اسداللهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست