جعبهابزار بازاریابی
- خانه
- chevron_right
- معرفی کتاب
- chevron_right
- جعبهابزار بازاریابی
معرفی کتاب
جعبهابزار بازاریابی – ۱۰ استراتژی اصلی برای موفقیت در بازاریابی . . در دنیای رقابتی و مشتریگرای امروز، بازاریابی شغل همهی افراد است. کتاب جعبهابزار بازاریابی، کتابی دربارهی بازاریابی است و مفاهیم اصلی بازاریابی و نیز موضوعهای چالشی معاصر، همچون بازاریابی آنلاین و بازاریابی جهانی را پوشش میدهد در این کتاب با سرفصلهایی مانند: – استراتژی بازاریابی –
چگونه بازاریابی با استراتژی کسبوکار سازگار می شود؟ – تدوین برنامهی بازاریابی – تجزیه و تحلیل رقبا – ساخت نام و نشان تجاری – توسعه محصولات و خدمات جدید – بازاریابی در آن سوی مرزها و… آشنا میشوید. کتاب حاضر، کتاب آموزشی معتبرترین دانشگاه بازرگانی جهان، هاروارد، است و از جمله مزایای آن، بیان مطالب به شیوهای کاربردی و آسان است؛ به نحوی که آن را از سایر کتابهای منتشرشده در این حوزه جدا میکند. . .
نویسندگان: پاتریک بارویز و ریچارد لیوک
مترجمان: دکتر کامبیز حیدرزاده و امین اسداللهی
نوشتههای تازه
بایگانیها
- آوریل 2024
- مارس 2024
- فوریه 2024
- دسامبر 2023
- نوامبر 2023
- اکتبر 2023
- سپتامبر 2023
- جولای 2023
- ژوئن 2023
- می 2023
- آوریل 2023
- مارس 2023
- فوریه 2023
- ژانویه 2023
- دسامبر 2022
- نوامبر 2022
- اکتبر 2022
- فوریه 2022
- ژانویه 2022
- سپتامبر 2021
- آگوست 2021
- ژوئن 2021
- می 2021
- مارس 2021
- فوریه 2021
- ژانویه 2021
- دسامبر 2020
- نوامبر 2020
- اکتبر 2020
- سپتامبر 2020
- آگوست 2020
- ژوئن 2020
- آوریل 2020
- مارس 2020
- سپتامبر 2016