حتی یک مشتری را از دست ندهید
- خانه
- chevron_right
- معرفی کتاب
- chevron_right
- حتی یک مشتری را از دست ندهید
معرفی کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید جذب و افزایش مشتری و تبدیل کردن آنها به مشتری وفادار، یکی از دغدغههای همیشگی صاحبان کسبوکار، تولیدکنندگان محصول، ارائهدهندگان خدمات و… است. جوزف کلمن در کتاب حتی یک مشتری را از دست ندهید در هشت مرحله به شما میآموزد که چطور میتوان برای این چالش مهم، راهحل مناسبی را بهکار برد. با خواندن این کتاب و اجرای راهنماییهای آن میتوانید شاهد افزایش مشتریان ثابت و وفادار خود باشید. این اثر جزو پرفروشترین کتابهای وال استریت ژورنال بهشمار میرود. نویسنده: جوزف کلمن مترجم: ساسان جعفرنیا، مهدی صفایی خرم ناشر: انتشارات زمان تغییر
نوشتههای تازه
بایگانیها
- آوریل 2024
- مارس 2024
- فوریه 2024
- دسامبر 2023
- نوامبر 2023
- اکتبر 2023
- سپتامبر 2023
- جولای 2023
- ژوئن 2023
- می 2023
- آوریل 2023
- مارس 2023
- فوریه 2023
- ژانویه 2023
- دسامبر 2022
- نوامبر 2022
- اکتبر 2022
- فوریه 2022
- ژانویه 2022
- سپتامبر 2021
- آگوست 2021
- ژوئن 2021
- می 2021
- مارس 2021
- فوریه 2021
- ژانویه 2021
- دسامبر 2020
- نوامبر 2020
- اکتبر 2020
- سپتامبر 2020
- آگوست 2020
- ژوئن 2020
- آوریل 2020
- مارس 2020
- سپتامبر 2016