خداحافظ B2B و B2C سلام بر H2H

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. یادداشت های روزانه معلم فروش
  4. chevron_right
  5. خداحافظ B2B و B2C سلام بر H2H

برندهای جسور دست از رویکردهایی که تقسیم مشتریان مثل رویکرد

صنعتی”B2B” (بنگاه به بنگاه ) و رویکرد مصرفی B2C (بنگاه به مصرف کننده) برداشته

و به سراغ اتخاذ رویکرد H2H ( انسان به انسان) رفته اند

فیلیپ کاتلر اشاره می کند که در 70سال گذشته ، بازاریابی از محصول محوری ( نسل اول بازاریابی) به مشتری مداری ( نسل دوم بازاریابی) تغییر پیدا کرده است

نسل سوم بازاریابی ،مرحله ای که شرکت ها از مرحله مشتری مداری به انسان محوری رسیده اند.

بازاریابی H2H تاکید دارد که زمانی که مشغول بازاریابی هستید ، بر خلاف ذات انسان رفتار نکنید.تجربه ی مشتری زمانی تاثیر گذار محسوب می شود که انسانیت به صحنه ی کار و کسب کشیده شده باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست