خداحافظ B2B و B2C سلام بر H2H
- خانه
- chevron_right
- یادداشت های روزانه معلم فروش
- chevron_right
- خداحافظ B2B و B2C سلام بر H2H
برندهای جسور دست از رویکردهایی که تقسیم مشتریان مثل رویکرد
صنعتی”B2B” (بنگاه به بنگاه ) و رویکرد مصرفی B2C (بنگاه به مصرف کننده) برداشته
و به سراغ اتخاذ رویکرد H2H ( انسان به انسان) رفته اند
فیلیپ کاتلر اشاره می کند که در 70سال گذشته ، بازاریابی از محصول محوری ( نسل اول بازاریابی) به مشتری مداری ( نسل دوم بازاریابی) تغییر پیدا کرده است
نسل سوم بازاریابی ،مرحله ای که شرکت ها از مرحله مشتری مداری به انسان محوری رسیده اند.
بازاریابی H2H تاکید دارد که زمانی که مشغول بازاریابی هستید ، بر خلاف ذات انسان رفتار نکنید.تجربه ی مشتری زمانی تاثیر گذار محسوب می شود که انسانیت به صحنه ی کار و کسب کشیده شده باشد
نوشتههای تازه
بایگانیها
- آوریل 2024
- مارس 2024
- فوریه 2024
- دسامبر 2023
- نوامبر 2023
- اکتبر 2023
- سپتامبر 2023
- جولای 2023
- ژوئن 2023
- می 2023
- آوریل 2023
- مارس 2023
- فوریه 2023
- ژانویه 2023
- دسامبر 2022
- نوامبر 2022
- اکتبر 2022
- فوریه 2022
- ژانویه 2022
- سپتامبر 2021
- آگوست 2021
- ژوئن 2021
- می 2021
- مارس 2021
- فوریه 2021
- ژانویه 2021
- دسامبر 2020
- نوامبر 2020
- اکتبر 2020
- سپتامبر 2020
- آگوست 2020
- ژوئن 2020
- آوریل 2020
- مارس 2020
- سپتامبر 2016