خدمات مشتری
- خانه
- chevron_right
- معرفی کتاب
- chevron_right
- خدمات مشتری
معرفی کتاب
خدمات مشتری؛ راه نمای راه اندازی و مدیریت فروشگاه
” نویسنده: سیدجواد موسوی
در توضیح این کتاب آمده است:
تاکنون کتابهای بسیاری در حوزۀ خرده فروشی نوشته شده است؛ اما بیشتر آنها ترجمۀ کتابهای موجود در خارج از کشور هستند و هرکدام اصول و دانشی را به مدیران و صاحبان کسبوکار می آموزند که با شرایط بازار ایران تفاوتهایی دارد. البته معدود کتابهایی وجود دارد که اساس آنها مبتنی بر بازار ایران است؛ ولی جامع و کامل نیستند. این کمبود در کتابهای موجود در حوزۀ راه اندازی و مدیریت فروشگاه باعث شد گروه مشاوران توسعۀ بازار آوید با تأکید بر رسالت و مأموریت سازمانی خود مبتنی بر افزایش دانش علمی و فنی موجود در حوزه های مختلف صنعت خرده فروشی کشور، مجموعه کتابهای ساختن امپراتوری با خرده فروشی را تدوین کند.
نوشتههای تازه
بایگانیها
- آوریل 2024
- مارس 2024
- فوریه 2024
- دسامبر 2023
- نوامبر 2023
- اکتبر 2023
- سپتامبر 2023
- جولای 2023
- ژوئن 2023
- می 2023
- آوریل 2023
- مارس 2023
- فوریه 2023
- ژانویه 2023
- دسامبر 2022
- نوامبر 2022
- اکتبر 2022
- فوریه 2022
- ژانویه 2022
- سپتامبر 2021
- آگوست 2021
- ژوئن 2021
- می 2021
- مارس 2021
- فوریه 2021
- ژانویه 2021
- دسامبر 2020
- نوامبر 2020
- اکتبر 2020
- سپتامبر 2020
- آگوست 2020
- ژوئن 2020
- آوریل 2020
- مارس 2020
- سپتامبر 2016