خدمات مشتری

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی کتاب
  4. chevron_right
  5. خدمات مشتری

معرفی کتاب

خدمات مشتری؛ راه نمای راه ‌اندازی و مدیریت فروشگاه

” نویسنده: سیدجواد موسوی

در توضیح این کتاب آمده است:

تاکنون کتاب‌های بسیاری در حوزۀ خرده ‌فروشی نوشته شده است؛ اما بیشتر آن‌ها ترجمۀ کتاب‌های موجود در خارج از کشور هستند و هرکدام اصول و دانشی را به مدیران و صاحبان کسب‌وکار می آموزند که با شرایط بازار ایران تفاوت‌هایی دارد. البته معدود کتاب‌هایی وجود دارد که اساس آن‌ها مبتنی بر بازار ایران است؛ ولی جامع و کامل نیستند. این کمبود در کتاب‌های موجود در حوزۀ راه ‌اندازی و مدیریت فروشگاه باعث شد گروه مشاوران توسعۀ بازار آوید با تأکید بر رسالت و مأموریت سازمانی خود مبتنی بر افزایش دانش علمی و فنی موجود در حوزه ‌های مختلف صنعت خرده ‌فروشی کشور، مجموعه کتاب‌های ساختن امپراتوری با خرده ‌فروشی را تدوین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست