در مورد مشتری پیشداوری نکنید

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. یادداشت های روزانه معلم فروش
  4. chevron_right
  5. در مورد مشتری پیشداوری نکنید

محمدرضا گیاه پرور

شخصی تعریف می‌کرد یک مشتری وارد مجموعه اش شده و از وضعیت ظاهرش تشخیص داده که مشتری خیلی هم پولدار نیست بنابراین محصولش را با نصف قیمت به مشتری معرفی کرده و مشتری همان لحظه مبلغ رو پرداخت کرده است . در این لحظه فروشنده نمی دانسته که باید چه کار کند . هر مشتری کوچک یا بزرگ می تواند خیلی اهمیت داشته باشد اگلیوی در کتاب ” اسرار تبلیغات “می گفت : سالها پیش کار تبلیغاتی یک شرکت را آورده بودند که انجام دهم ولی چون نام شرکت را نشنیده بودم کار آن شرکت را نپذیرفتم نام آن شرکت زیراکس بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست