رفتار مصرف کننده (خرید ، داشتن ، و بودن )

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی کتاب
  4. chevron_right
  5. رفتار مصرف کننده (خرید ، داشتن ، و بودن )

نثر ساده و روان ، شیوایی مطالب ، مثالهای فراوان از شرکتها ، فرهنگ ها ، خرده فرهنگ ها ، توضیحات ملموس و عینی ، به کار گیری طنز ها و ضرب المثل ها ، همگی سبب شده تا این کتاب 768 صفحه ای ، کتابی جذاب و کاربردی باشد . دلایل کامیابی شرکتهای موفق و برند های موفق را در این کتاب می خوانید .

همچنین دلایل ناکامی و شکست شرکتها و برند های موفق را در همین کتاب بخوانید .

مؤلف : مایکل آر . سولومون

ترجمه : دکتر کامبیز حیدر زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست