سرد و گرم بازاریابی و فروش

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. یادداشت های روزانه معلم فروش
  4. chevron_right
  5. سرد و گرم بازاریابی و فروش

 

✍️#محمدرضا_گیاه_پرور

آنهایی که در کار توزیع و پخش محصولات هستند می دانند که ما دو نوع روش در توزیع و فروش مویرگی داریم.

۱) پخش سرد           ۲) پخش گرم

“تام هاپکینز” معتقد که در بازاریابی و فروش هم مشتری سرد و گرم وجود دارد .به این معنا که ؛

👈اگر مشتری بر اساس روش‌های بازاریابی و فروش ما ، شرکت ما را شناخته باشد و با میل خودش به سمت ما بیاید مقاومتش  در برابر فروشنده کمتر است. این از نوع مشتری گرم است.

👈اگر فروشنده بدون زمینه سازی قبلی، سراغ مشتری برود و سعی کند او را به خرید ترغیب کند در حالیکه هنوز مشتری شناخت کافی از شرکت و محصول ما ندارد ، مقاومتش بالاتر خواهد بود.این از نوع مشتری سرد است.

💐💐الهی که همواره شاد و سلامت و #فرانگر باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست