قالیشویی پونل

#محمدرضا_گیاه_پرور

چندی پیش سه تخته فرش منزل ما را برای شستشو به قالیشویی ((پونل)) دادیم

دیالوگ سفارش گیرنده در آن سوی تلفن قابل قبول بود و زمان مراجعه به منزل را پرسیدند و آمدند فرش ها را بردند.

پس از شستشو و در زمان تحویل گرفتن فرش ها متوجه شدیم که یکی از فرشها لکه سیاهی دارد که گویا ناشی از روغن دستگاه شستشو بوده است. با قالیشویی تماس گرفته و مشکل را مطرح کردیم و نمایندگان شرکت به منزل مراجعه و بدون هیچ عذر و بهانه ای فرش را برای شستشو مجدد با خود بردند و بدون دریافت وجه اضافی نسبت به رفع مشکل اقدام کردند.

اگر چه رضایتمندی مشتریان از وظایف اولیه فروشندگان و صاحبان کسب و کارهاست ولی چون ادای وظیفه در میان کسب و کارهای ایرانی معمولا مرسوم نیست بر خود لازم میدانم از قالیشویی مذکور تشکر کنم.

1 دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • چند روز پیش دوتا فرش دادم برای شست و شو دو مرحله ای با شامپوی خارجی و لحظه ی تحویل مبلغ و به طور کامل پرداخت کردم
    بعد از چهار روز فرشارو برام آوردن رفتار و ادب مامور تحویل زیر صفر بود،فرشارو باز کردم انگار اصلا شست و شو نشده، همه ی اما سر جاشون بودن ریشای فرش همه زرد تماس گرفتم گفتن شنبه میان امیدوارم که فردا بیان،واقعا چرا باید این کارو بکنین که دوباره بخواین بیاین ببرین فرشارو،وقتی مشتری پول دو بار شست و شو رو میده چرا دوبار نمیشورین که تمیز بشه‌.من خودم شخصا شاید پنجاه تا مشتری از رشت فرستادم براتون کل خاندانم برای شما فرش میفرستن واقعا انتظار همچین کاری و نداشتم پیگیر باشید لطفاً

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست