واحد ارتباط با مشتری باید زیر نظر چه کسی باشد؟
- خانه
- chevron_right
- سایر مقالات
- chevron_right
- واحد ارتباط با مشتری باید زیر نظر چه کسی باشد؟
رونالد تراست و همکارانش در مقاله «تجدیدنظر در بازاریابی» که در مجله کسب و کار دانشگاه هاروارد چاپ شده، مینویسند:
یکی از مشخصههای شرکتهای مدرن، داشتن واحدی به نام «واحدارتباط با مشتری» در ساختار سازمانیشان است که وظیفه اصلی آن «حمایت از مشتری در تمام تعاملاتش با شرکت» است
از آنجایی که این واحد مثل «وکیل مدافع مشتریان» عمل میکند، پس باید اختیارات کافی برای حمایت از مشتریان را داشته باشد. به همین دلیل، در شرکتهای مدرن، واحد ارتباط با مشتری زیر نظر مدیرعامل شرکت قرار دارد تا بتواند با کمک او، از مشتریان حمایت کند و واحدهای مختلف شرکت را در قبال بدرفتاری احتمالی با مشتری، بازخواست کند.
منبع : مارکتینگ آز
نوشتههای تازه
بایگانیها
- آوریل 2024
- مارس 2024
- فوریه 2024
- دسامبر 2023
- نوامبر 2023
- اکتبر 2023
- سپتامبر 2023
- جولای 2023
- ژوئن 2023
- می 2023
- آوریل 2023
- مارس 2023
- فوریه 2023
- ژانویه 2023
- دسامبر 2022
- نوامبر 2022
- اکتبر 2022
- فوریه 2022
- ژانویه 2022
- سپتامبر 2021
- آگوست 2021
- ژوئن 2021
- می 2021
- مارس 2021
- فوریه 2021
- ژانویه 2021
- دسامبر 2020
- نوامبر 2020
- اکتبر 2020
- سپتامبر 2020
- آگوست 2020
- ژوئن 2020
- آوریل 2020
- مارس 2020
- سپتامبر 2016