پایان بازاریابی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی کتاب
  4. chevron_right
  5. پایان بازاریابی

معرفی کتاب : «#پایان_بازاریابی» نوشته #کارلوس_گیل از #مدیران_ارشد_لینکدین است که به تغییردر سبک زندگی، عادت و سلیقه انسانها در عصر جدید پرداخته و نسخه های قدیمی بازاریابی را منسوخ و مرده قلمداد می کند. گیل اظهار می دارد که اگر برندها امروزه در شبکه های اجتماعی همچون #فیسبوک و #اینستاگرام حضور نداشته باشند و الگوریتم آن را به درستی نشناسند و به قول او از هک رشد (Growth Hack) به درستی استفاده نکنند، به زودی از صفحه روزگار حذف خواهند شد. باید به خاطر داشته باشیم مخاطبان ما در شبکه های اجتماعی

بر افراد تمرکز دارند نه محصولات،

چهره ها را زودتر به یاد می‌آورند تا لوگو ها را،

به دنبال تجارب دیگر مشتریان هستند نه خرید آنی از شما.

برند ها لازم است شخصیت انسانی و تعاملی بگیرند نه هویت سازمانی و فروشی.

شعار اصلی کتاب پیش رو در عصر جدید حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی با رویکرد «فروش کمتر، توجه و ارتباط بیشتر با مخاطبان» است.

 

نام نویسنده:کارلوس گیل

مترجم:#دکتر_امین_اسدالهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست