چرا تجزیه‌و‌تحلیل عملکرد محصول مهم است؟

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. یادداشت های روزانه معلم فروش
  4. chevron_right
  5. چرا تجزیه‌و‌تحلیل عملکرد محصول مهم است؟

 

دلیل موفقیت یا شکست یک محصول ممکن است ربطی به ویژگی‌های محصول نداشته باشد و همه چیز به عوامل دیگری مربوط باشد که از چشم ما پنهان مانده.

بدون بررسی تمام جنبه‌های موجود از داده‌های محصول خود، ممکن است فرصت‌هایی را برای بهبود محصول از دست بدهیم و یا مشکلات را به اشتباه تشخیص دهیم و در نتیجه نتوانیم آنها را حل کنیم. به همین دلیل است که بعضی از محصولات بهتر از سایرین به فروش می‌رسند.

موفق‌ترین تیم‌های محصول این تجزیه‌و‌تحلیل را به طور منظم در دستور کار خود قرار می‌دهند و عملکرد محصولات را به طور مستمر ارزیابی می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست