چکش بصری

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی کتاب
  4. chevron_right
  5. چکش بصری

معرفی کتاب

چکش بصری

نویسنده: لورا ریس مترجم: شهرام آبابایی،علیرضا صالحی

قدرت انتقال پیام از طریق تصاویر بیش از نوشته‌ها یا پیام‌های شنیداری است و از همین‌رو راه جایگاه‌سازی برای یک برند، استفاده از تصاویر است. «چکش بصری» می‌تواند به بهترین شکل به انجام این کار بپردازد. کتاب «چکش بصری» با نگاهی نو به برندینگ می‌تواند راهگشای جایگاه‌سازی یک برند باشد.

نویسنده این کتاب، «لورا ریس» یکی از استراتژیست‌های برتر بازاریابی، نویسنده‌ای پرفروش و شخصیتی تلویزیونی است و پیشگفتار این کتاب را پدرش «ال‌ریس» که پیشگام در جایگاه‌یابی و مشاور شرکت‌ها در سراسر جهان است به نگارش درآورده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست