از خانمی به هنگام ورود به یک فروشگاه مواد غذایی سوال شد که چه کالایی را برای فرزند همراهش مفید می داند؟ پاسخ داد: خوب معلوم است برای کودکان “شیر” خیلی مفید است. اما همین خانم به جای شیر ،چیپس خریده بود. وقتی علت را از وی می پرسند که چرا شیر نخریده است پاسخ می دهد ؛ چون بچه من “چیپس” خیلی دوست دارد و برای اینکه خوشحالش کنم برایش خریدم!

 

نتیجه بازاریابی: مشتریان با احساسات شان خرید می کنند و با منطق خریدشان را توجیه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست