کارکرد مانیتورینگ در فروشگاه های بزرگ

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. یادداشت های روزانه معلم فروش
  4. chevron_right
  5. کارکرد مانیتورینگ در فروشگاه های بزرگ

 

#محمد_رضا_گیاه_پرور

در فروشگاه های بزرگ دنیا،دوربین ها، مهم‌ترین وسیله رفتارسنجی و مسیر سنجی مشتریان برای افزایش فروش است ولی در ایران بیشتر برای دزد گیری و پاچه گیری استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست