گفتا؛ شیخا، هر آن‌چه گویی هستم

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. یادداشت های روزانه معلم فروش
  4. chevron_right
  5. گفتا؛ شیخا، هر آن‌چه گویی هستم

گفتا؛ شیخا، هر آن‌چه گویی هستم، آیا تو چنان‌که می‌نمایی هستی؟

#محمد_رضا_گیاه_پرور

قبول دارید که مصرع دوم این رباعی درد این روزهای خیلی از کسب و کارهای ایرانی در حوزه مشتری مداری و تبلیغات است؟

دم از مشتری مداری می زنیم ولی مشتری آزاری می کنیم.

آنچه که در تبلیغات نشان می دهیم با آنچه که حضوری به مشتریان ارائه می دهیم تفاوت زیادی دارد. نمونه طنز ماجرا، همبرگر تبلیغاتی با همبرگر واقعی است. و این اواخر هم به اختلاف میان کالایی که در فروش آنلاین نشان داده می شود با کالایی که ارسال می شود می توان اشاره کرد. آیا شما هم تجاربی دارید؟(نظر بدهید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست