کتاب #غولهای_بازاریابی نویسنده: #کریس_موری مترجم: #علی_عیاری این کتاب چکیده هفده کتاب برجسته و پرفروش بازاریابی را در قالب مجموعهای ارزشمند در اختیار مدیران، کارشناسان و دانشپژوهان بازاریابی قرار میدهد. در…
نویسنده: #سابیر_چاودهاری مترجم: #شمس_آفاق_یاوری در کتاب بستنیساز، نویسندهی توانا، سابیر چاودهاری، با کلماتی ساده موفق به خلق داستانی راجع به یک شرکت تولیدی میشود که با اعتماد به کارکنان، گوشدادن…
کتاب #ثروت_آفرینان نویسنده: #لستر_تارو مترجم: #مهندس_عزیز_کیاوند لستر تارو، اقتصاددان برجسته جهان در این کتاب، زوایای مختلف تحولات عظیمی را که در پی جابهجایی پایههای قدرت از قدرتهای نظامی و اقتصادی…
نویسندگان: #رابرت_کیوساکی #شارون_لچتر مترجم: #دکتر_عبدالرضا_رضایینژاد این کتاب یکی دیگر از مجموعه کتابهای «بابای دارا، بابای نادار»، نوشته رابرت کیوساکی است. در این کتاب رهنمودهای جالبی برای افرادی که مایلند…
نویسنده : جی کنراد لوینسون مترجم: همان رکنی قاجار بازاریابی چریکی یا پارتیزانی ازجمله رویکردهای مفید بازاریابی برای کسبوکارهای کوچک است. این نوع بازاریابی به مفهوم ایدههای بازاریابی با هزینههای…
راهنمای جامع ارزیابی عملکرد بازاریابی : مترجم: سینا قربانلو در کتاب متریک های بازاریابی ، نویسندگان وسیله ارزشمندی برای دستیابی به سنجش اهداف بازاریابی در اختیار ما گذاشته اند. کتاب…
نوشته سه تن از برجسته ترین چهره های دنیای مدیریت پروفسور فیلیپ کاتلر،دکتر جان تی بوون و دکتر جیمزمیکنز مترجمان: دکتر حیدر زاده و مجید میرویسی مطالعه این کتاب را…
نویسنده: لارس اسوندسن مترجم: داودي ركن آبادي، نايب زاده، ذوالفقاري در توضیح این کتاب آمده است: کتابي که پيش روي شماست – از نوع کتابهاي چالش برانگيز است که همزمان…