معرفی کتاب

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. معرفی کتاب
  4. chevron_right
  5. برگه 7

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی، کسب مشتریان بیشتر با بازاریابی کمتر نویسنده این کتاب، جوپولیتسی، پدر بازاریابی محتوا است. درواقع او اولین کسی است که اصطلاح بازاریابی محتوا را معرفی کرده است و…

خبر ربایی، پدیده نوظهور در بازاریابی

نوشته :محمود محمدیان و محمد مرشدی صائین از انتشارات مهربان است.در این کتاب توضیح داده شده چگونه با هوشمندی جلوی هزینه‌های میلیاردی در تبلیغات را بگیریم و به همان اندازه…

تمام بازاریاب ها داستان تعریف می کنند

کتاب” تمام بازاریاب ها داستان تعریف می کنند” روانه بازار شد. اثری جذاب که شرح می دهد چرا اعتبار بهترین روش برای بازاریابی است. نویسنده: ست گادین مترجم: قاسم سعادت

از چرتکه تا استراتژی

نویسندگان : امیر ابوالفضل ذکریایی و نازلی منجم زاده این کتاب داستان موفقیت 15 شرکت خصوصی ایرانی با حداقل 10 سال سابقه ،برند و پیشرو در 15 گروه صنعتی است…

انقلاب در دنیای خرده فروشی

کتاب انقلاب در دنیای خرده فروشی ترجمه : مجید نوریان برای کسانی که در خرده فروشی کار می کنند سخت است که بپذیرند این صنعت ،آن گونه که ما می…

داستانهای فروش و فروشندگی

این روزها مردم یا کم مطالعه می کنند و یا کم حوصله شده اند و حوصله خواندن مطالب مطول را ندارند . کتاب داستانهای فروش و فروشندگی بیش از 30…

“نو آفرینی” را از دست ندهید

  “نو آفرینی” ، عنوان کتابی است که امروز می خواهیم معرفی کنیم. این کتاب را “آدام گرانت” نوشته است؛ او دکتر “روان شناسی سازمانی” است. گرنت در “نوآفرینی” می…

معرفی کتاب : پایان بازاریابی

✅معرفی کتاب : « پایان بازاریابی» نوشته کارلوس گیل از مدیران ارشد لینکدین است که به تغییردر سبک زندگی، عادت و سلیقه انسانها در عصر جدید پرداخته و نسخه های…
فهرست