بازاریابی محتوایی، کسب مشتریان بیشتر با بازاریابی کمتر نویسنده این کتاب، جوپولیتسی، پدر بازاریابی محتوا است. درواقع او اولین کسی است که اصطلاح بازاریابی محتوا را معرفی کرده است و…
نوشته :محمود محمدیان و محمد مرشدی صائین از انتشارات مهربان است.در این کتاب توضیح داده شده چگونه با هوشمندی جلوی هزینههای میلیاردی در تبلیغات را بگیریم و به همان اندازه…
کتاب” تمام بازاریاب ها داستان تعریف می کنند” روانه بازار شد. اثری جذاب که شرح می دهد چرا اعتبار بهترین روش برای بازاریابی است. نویسنده: ست گادین مترجم: قاسم سعادت
نویسندگان : امیر ابوالفضل ذکریایی و نازلی منجم زاده این کتاب داستان موفقیت 15 شرکت خصوصی ایرانی با حداقل 10 سال سابقه ،برند و پیشرو در 15 گروه صنعتی است…
“نو آفرینی” ، عنوان کتابی است که امروز می خواهیم معرفی کنیم. این کتاب را “آدام گرانت” نوشته است؛ او دکتر “روان شناسی سازمانی” است. گرنت در “نوآفرینی” می…
✅معرفی کتاب : « پایان بازاریابی» نوشته کارلوس گیل از مدیران ارشد لینکدین است که به تغییردر سبک زندگی، عادت و سلیقه انسانها در عصر جدید پرداخته و نسخه های…